Σεναρια του salamine153

Started by salamine153, 02 Jul 2011, 11:55:43 am

Previous topic - Next topic

salamine153

02 Jul 2011, 11:55:43 am Last Edit: 24 Jul 2011, 22:08:10 pm by salamine153
 Τα στοιχεια της Ανκαρια. Σχεδιο Β.Οι Freedom Fighters, που υστερα απο επικο αγωνα την πρωτη φορα μαζεψαν τα στοιχεια, δεχτικαν αντεπιθεση και απο τα 5 στοιχεια εχουν μονο 2, τα αλλα 3 ειναι στα χερια του αντιπαλου.
Το παιχνιδι.
Τα στοιχεια πρεπει να μαζευτουν μαζι στο ρεσπον της μιας πλευρας. Για να γινει ομως αυτο, πρεπει να μαζευτουν και τα 5 μαζι, δεν μπορουν οι παικτες να τα πανε στο ρεσπον τους ενα-ενα και να μαζεψουν πανω απο 1 στοιχειο καθε φορα. με το που χτηπιεται καποιος, αφηνει το στοιχειο εκει οπου χτηπηθηκε. Οταν το εχει, πρεπει να πολεμαει με αυτο και δεν μπορει να το ακουμπησει πουθενα. Το ρεσπον ειναι των 4 ατομων. Οι στολες - οι ερευνητες φορανε πληρεις στρατιωτικες στολες, οι αμυνωμενοι -  πολιτικα η μονο το παντελονι στρατιωτικο. ΠΡΟΣΩΧΗ - η χακι μπλουζα δεν μετραει σαν πληρεις στολη!!! Οι ερευνητες  ειναι τα 3/5 των παικτων και 2/5 οι αμυνωμενοι. Το ρεσπον ειναι στο πρωτο τολλ για τους αμυνωμενους και στα αμαξια για τους ερευνητες, θα εχουν δε και απο εναν αξιωματικο με ρεσπον των 4 παικτων.
Το αντιπραξηκοπημα.Εχοντας ολα τα στοιχεια, οι μαχητες ξεκινουν το αντιπραξηκοπημα. Απο τα αμαξια πρεπει να φτασουν στο "δημαρχειο" και να το καταλαβουν. Η φρουρα εχει το ρεσπον, που ειναι στο πρωτο τολλ, μεχρι τη στιγμη που εχει εστω ενα ακομα σπιτι εκτως απο το "δημαρχειο". Με το που το χανει, παιζει χωρις ρεσπον.
Η διασωση της φιλης του πρηγκηπαΑυτη εχει απαχθει απο τον αντιπαλο, πρεπει να τη φερουμε πισω στη πολη, απο το "δημαρχειο" που ειναι τωρα. Στη διαρκεια της αποδρασης, με το που χτηπηθει τη πρωτη φορα, δεν θα μπορει να τρεχει και να περναει απο τι χαραδρα και το δασος. Στη δευτερη φορα δεν μπορει να κινηθει αλλα θα μπορει να ριχνει ακομα. Στη τριτη σφαιρα, ειναι νεκρη :'(

1942, Σταλινγκραντ. Η κρισιμη καμπη της μαχης. Ο Παουλους εχει ηδη σχεδιασει το επιραμα για τους στρατιωτες του. Η αποδεκατισμενη στρατια του Τσουικοφ που βρισκεται στη πολη πρεπει να παρει ενισχυσεις - τη μεραρχια του Ροντιμτσεφ (αλεξιπτωτιστες που εχουν μετατραπει σε πεζικο). Οι δυναμεις που ειναι μεσα στη πολη μαζευουν τις τελευταιες εφεδριες για να κρατησουν το περαμα, διαφορετικα το Σταλινγκραντ ειναι καταδικασμενο. Τη νυχτα οι Σοβιετικες δυναμεις κανουν αποβαση. Η παραλια ειναι αρκετα υψιλη, διευκολυνοντας τους Γερμανους στη βολη/παρατηρηση, ωστοσο, παρα τις μεγαλες απωλειες, οι Σοβιετικοι αποβιβαζονται και προχωρουν στη πολη καταλαμβανοντας τον σιδηροδρομικο σταθμο, τον ελευατορα (που ηταν και στο περιβοητο επιραμα) και τελος, το δεσποζον υψωμα Μαμαεβ Κουργαν (εκει που ειναι τωρα το αγαλμα 83 μετρων  )
Το παιχνιδι. Οι Γερμανοι - ολες οι πληρεις στολες. Οι Σοβιετικοι - ολοι οι υπολοιποι. Τα οπλα ριχνουν κανονικα καθως και οι δυο πλευρες μεχρι τοτε ειχαν επανεξοπλιστει για μαχη μεσα σε πολη. Το ρεσπον ειναι 4 ατομων και των μεν Γερμανων ειναι στο δασος αμεσως πανω απο τη σκοπια, των Σοβιετικων - κατω στη χαραδρα. Θα υπαρχουν και οι αξιωματικοι με 4 ρεσπον των 4 ατομων. Οι Γερμανοι πρεπει να καταλαβουν το ολα τα σπιτια απο τη πλευρα της χαραδρας, οι δε Σοβιετικοι - τον Πυργο (ελεβατωρας), το διοικιτηριο (σταθμος) και τη σκοπια (Μαμαεβ Κουργαν). Με το που καταλαβουν το τελευταιο, οι Γερμανοι παιζουν πια μονο με τα οσα ρεσπον του αξιωματικου (αμα εχουν)

Καταιγιδα 3331979, Αφγανισταν .Το απογευμα της 27 Δεκεμβριου η ομαδα ειδικων δυναμεων της ΚGB, η περιφημη Αλφα, με την υποστηριξη του «μουσουλμανικου ταγματος» απο μουσουλμανους σοβιετικους στρατιωτες ξεκινησαν την επιχηρηση Στορμ 333 με σκοπο την εξοντωση του Αφγανου προεδρου Αμιν. Η εφοδος γινοταν στο μεγαρο του Αμιν Τατζ Μπεκ και, παρα την ισχυρη φρουρηση του σε 45 λεπτα ολα ειχαν τελειωσει
Το σεναριο
Τα οπλα - οπως για την Ελευσινα
Οι Σοβιετικοι - ολες οι ελληνικες και οι μονοχρωμες αμερικανικες με λευκο πανι στον ομο  οπως στη κανονικη μαχη
Οι Αφγανοι - ολοι οι υπολοιποι. Το 2/3 των παιχτων θα ειναι Αφγανοι. Το παιχνιδι διαρκει 1 ωρα και θα μετρηθει με ξυπνητηρι. Το ρεσπαουν των Σοβιετικων ειναι ανα 4 ατομα και των Αφγανων ανα 3. Το σημειο ρεσπαουν για τους Σοβιετικους θα ειναι οπου ηταν των Αμερικανων στο Χουε, των Αφγανων - το σπιτι κατω απο το σημειο που συνηθως μετραμε τα οπλα. Για να πετυχουν απολυτη νικη οι Σοβιετικοι πρεπει να φανε τον Αμιν - 2 ποντοι, να καταλαβουν τον πυργο - 1, το μεγαλο σπιτι - 1 και να βρουν τον φημολογουμενο θυσαυρο του Αμιν -1, ο οποιος θα ειναι κρυμμενος καπου η στον πυργο, η γυρο απο αυτον η μεσα στο μεγαλο σπιτι. Ο Αμιν για να βγει απο το παιχνιδι πρεπει να χτηπηθει στο σωμα, για το οπλο ειναι αθανατος, με το που τον φανε, ξαναμπαινει αλλα σαν απλος παιχτης πλεον.

Η Σημαια της ΝικηςΣτη διαρκεια της εφοδου στο γερμανικο κοινοβουλειο, το περιφημο Ραιχσταγκ, οι Σοβιετικοι στρατιωτες ανεβαινουν στην οροφη και υψωνουν την κοκκινη σημαια. Η πρωτη σημαια, η οποια υψωθηκε απο την ομαδα του Μηχαιλ Μινιν, επεσε σχεδον αμεσως απο τα πυρα των Γερμανων.
Μονο στη τριτη προσπαθεια οι Σοβιετικοι τα καταφεραν.
Το σεναριο
Οι Γερμανοι- ολες οι ελληνικες και ολες οι μονοχρωμες αμερικανικες στολες.
Οι Σοβιετικοι - ολες η στολες SWAT, commando και οποιες αλλες
Για να νικησουν, οι Σοβιετικοι πρεπει να κρατισουν μεχρι το τελος του παιχνιδιου την σημαια τους στο παραθυρο γραφειου (Μεγαρα) η στο επανω παραθυρακι του Πυργου (Ελευσινα). Τα οπλα - αναλογα του πεδιου. Η σημαια, με το που θα βγαινει, μενει εκει και πρεπει να τη ξαναβαλουν οι παικτες

Τα εγγραφα του Σελο1946, δυτικη Ουκρανια. Οι Σοβιετικες δυναμεις αντιμετοπιζουν τις τρομοκρατικες ομαδες των Ουκρανων εθνικιστων του ΟΥΝ-UPA.
Οι δυναμεις του Υπουργειου Ασφαλειας (ΜGB) σχεδιαζουν επιθεση σε ελεγχομενο απο εθνικηστες χωριο προκειμενου να κυριευσουν το αρχειο του τοπικου οπλαρχιγου του UPA,  Ρ. Σελο.
Διενεργωντας επιθεση απο απροσμενη κατευθηνση, η μια ομαδα των επιτεθεμενων εκανε αντιπερισπασμο προκειμενου η αλλη να μπει στο χωριο και να καταλαβει το αρχηγειο του Σελο.
Το σεναριο
Οι Σοβιετικοι - ολες οι ελληνικες και ολες οι μονοχρωμες αμερικανικες στολες.
Οι Ουκρανοι - ολες η στολες SWAT, commando και οποιες αλλες
Τα οπλα - οπως για τη Καισαριανη. Τα «εγγραφα» θα ειναι ενας φακελος  που θα ειναι τοποθετημενος σε καποιο σπιτι και θα πρεπει οι Σοβιετικοι να των εντοπησουν και να τον φερουν στο safe house τους. Το παιχνιδι διαρκει μια ωρα και ο χρονος θα μετρηθει με μηχανικο ξυπνητηρι. Αμα οι Ουκρανοι μεχρι τοτε ακομα θα εχουν τα εγγραφα, τοτε κερδισανε. Το ρεσπαουν ειναι των 4 ατομων
Δεν μπορεις να σταματισεις την ελευθερια

salamine153

22 Jul 2011, 21:36:29 pm #1 Last Edit: 24 Jul 2011, 22:45:47 pm by salamine153
Η Εξοδος. Βασισμενο σε πραγματικα γεγονοτα 8). Μια μοναδα ανταρτων βρισκεται σε μια παλαια επαυλη περικυκλομενη απο πολυ υπερτερες αντιπαλες δυναμεις, ετοιμαζομενες για εφοδο. Καθως ειναι προφανες οτι δεν υπαρχουν δυναμεις για παρατεταμενη αμυνα, αποφασιζεται η εξοδος.
Το παιχνιδι. Οι ανταρτες (Ελληνικες στολες/ πολιτικα) ειναι τα 2/5 των παικτων, οι ποληορκιτες (συνχρονες στολες) - 3/5. Το ρεσπον - στα αμαξια και στο τελευταιο τολλ αντιστοιχα. Επισης υπαρχουν απο 3 αξιωματικοι στην καθε πλευρα που ζωντανευουν τους παικτες και ο ενας τον αλλον. Για να νικησει, η καθε πλευρα πρεπει να κυριευσει το ρεσπον της αλλης (να ερθει εκει ενας αντιπαλος αξιωματικος) και να φαει ολη την εχθρικη ομαδα που οι αξιωματικοι της τοτε θα κανουν μονο το ρεσπον των παικτων αλλα οχι και των αλλων αξιωματικων.
Το σεναριο προυποθετει αρκετη αντωχη και αποφασιστηκοτητα απο τους παικτες 8)

Η Αντικουκουβαγια. Βασιζεται σε ενα ποιημα, σχετικα αγνωστο στην Ελλαδα. Ενα παιδι στη γειτονια δεν εννοει να παει για υπνο και οι κουκουβαγιες (πολιτικα και μη πληρεις στολες) ειπαν πως αμα ειναι ετσι, δεν το περνουμε μαζι μας να γινει κουκουβαγια ??? 8) Το σχεδιο τους εγινε γνωστο στους αιρσοφτερ (πληρεις στολες) οι οποιοι πανε να σωσουν το παιδι.
Το παιχνιδι. Οι ομαδες ειναι ισαριθμες, εχουν απο 3 αξιωματικους οι οποιοι οι ιδιοι ομως εχουν το ρεσπον μονο στο αντιστοιχο σημειο - το δασος αμεσως πανω απο τη σκοπια για της κουκουβαγιες και ο αγωγος για τους αιρσοφτερ. Οι αιρσοφτερ δεν μπορουν να πανε μεσα στα σπιτια της Ελευσινας για να φρουρισουν το παιδι μεχρι να βρουνε 3 checkpoint. Θα εχουν εναν χαρτη με αυτα αλλα καποια σημεια ειναι ψευτικα. Οι κουκουβαγιες παιζουν παντου αλλα δεν ξερουν σε ποιο ακριβως μερος των σπιτιων της Ελευσινας ειναι το παιδι. Αυτο ειναι ενας παικτης με τσαντα στην οποια ειναι ενα ξυπνητηρι και φρουρειται απο μια μικρη ομαδα μαχης των αιρσοφτερ οι οποιοι εχουν μονο απο 2 ρεσπον ο καθενας (αυτοκολλητα) υστερα απο τα οποια ενωνονται με τους εξω. Με το που φανε τον παικτη που εχει την τσαντα (με την προυποθεση να εχουν φαει και την υπολοιπη ομαδα) οι κουκουβαγιες περνουν την τσαντα και κουρδιζουν το ξυπνητιρι για να χτηπισει σε 30 λεπτα. Στο χρονο αυτο οι αιρσοφτερ θα πρεπει να βρουν τα παντα και να παρουν πισω το "παιδι", κρατωντας το παλι για 30 λεπτα και αμα τα καταφερουν - νικισαν 8)
Δεν μπορεις να σταματισεις την ελευθερια

salamine153

Το τελευταιο αρμα
1941, μεσα Ιουλιου, Λευκορωσια. Οι πανισχυρες σοβιετικες δυναμεις, με προεξεχοντα τα Τεθ. Σωματα Στρατου ("μεχκορπους") εχουν σχεδον χαθει απο ελεηνη ελλειψη σχεδιασμου των επιτελων, ανυπαρκτο ηθικο :-X της πλειοψηφιας των στρατιωτων και το απολυτο μπαχαλο. Εκτως των αλλων, εχουν εξεγερθει και οι ντοποι εθνικιστες. Ομως, καπου αρκετα βαθεια μεσα στο χαμενο εδαφος παραμενουν ανοργανωτες ομαδες του Κοκκινου στρατου και συνεχιζουν τη δικη τους μαχη και βρισκουν παρατιμενο ενα αρμα ΚV, τον απολυτο εφιαλτη των Γερμαναραδων. Το προβλημα ειναι οτι ειναι χωρις πυρομαχικα και καυσιμα και θελει και επισκευη.
Το παιχνιδι. Οι Σοβιετικοι - ολες οι συμμαχικες στολες εποχης, επισης οι ελληνικες, μονοχρωμες αμερικανικες και οιμη πληρεις στολες με στρατιωτικο το ΠΑΝΩ μερος. Οι Γερμανοι - οι στολες του Αξωνα και οι συνχρονες στολες πχ SWAT και αλλες παρομοιες, ολα τα πολιτικα (εθνικιστες) και οι μη πληρεις στολες με στρατιωτικο το ΚΑΤΩ μερος. Οι ομαδες των Σοβιετικων ειναι διασπαρτες και πρεπει να ερθουν σε επαφη η μια με την αλλη. Οι Γερμανοι ειναι μαζεμενοι οι δε εθνικιστες ειναι τμηματικα με τους Γερμανους και τμηματικα διασπαρτοι. Οι Σοβιετικοι πρεπει να βρουν τα καυσιμα, τα πυρομαχικα και τα ανταλλακτικα που ειναι σε διαφορα σημεια, το καθε αντικειμενο αντιστοιχει σε μια ομαδα και για να μαζεψουν ενα δευτερο, πρεπει να βουν αλλη ομαδα αλλα μπορουν να φρουρισουν το αντικειμενο. Οι αντιπαλοι φρουρουν και αυτοι τα στοιχεια, δεν τα μετακινουν. Οσοι ειναι με στολες\πολιτικα εποχης, εχουν διπλο ρεσπον, οσοι ειναι με απλες στολες και απλα πολιτικα εχουν μονο το σταθερο ρεσπον. ριπη εκτελουν μονο τα οπλα εποχης.
Δεν μπορεις να σταματισεις την ελευθερια

salamine153

 Operation Aquarius. Στο Sunday Storm βρεθηκε το Στοιχειο του Αερα. Οι νεες πληροφοριες λενε πως στα Μεταλλεια βρισκονται τα Στοιχεια του Νερου και της Γης. Το παιχνιδι - οι ερευνητες ξεκινουν, ξερωντας οτι το Στοιχειο του Νερου ειναι η στην αποθηκη οπου ξεκιναγαμε το φικιφικιαμερικανο η στη στανη η στο σπιτακι οπου βαζαμε τους Sandmen η σε ακτινα 20 μετρων γυρω απο αυτα. Το Στοιχειο ειναι ενα κανιστρο οπου υπαρχει ο χαρτης που θα λεει που ακριβως βρησκεται το αλλο Στοιχειο
Δεν μπορεις να σταματισεις την ελευθερια

salamine153

 Operation Mickey Mouse
O Firestar, διοικητης των γατων-πολεμιστων, αντιμετωπιζει τη στρατια των αρουραιων σε ενα παλαιο αμπαρι.
Το παιχνιδι: Οι γατες εχουν ρεσπον των 4, οι αρουραιοι - του 1 και αυτο του αξιωματικου. Ο Firestar εχει 8 ζωες δηλαδη 8 παικτες που ειναι οι ζωες του και πανε για ρεσπον οταν αυτος χτηπιεται, ξαναμπαινοντας σαν απλοι παικτες. Οταν σκοτωθουν και οι 8, οι γατες εχουν χασει. Οι αρουραιοι χανουν εφοσον σκοτωθει ο αρχηγος τους.
Δεν μπορεις να σταματισεις την ελευθερια

salamine153

Operation Postscriptum
Το σεναριο ειναι η προιστορια της operation Mickey Mouse. Η Φυλη του Ουρανου υπεστη μια ακομα σκληρη ηττα στο αμπαρι των αρουραιων και αποφασιζει να κυριξει αυτοδιαλυση. Στη χαραδρα μενουν μονο κατι υπερηλικες γατες που αποφασιζουν να κανουν το υστατο καθηκον τους - να βρουν και να κηδεψουν τους δυο νεκρους που εμειναν κατα την απαγκιστρωση απο το αμπαρι.

Το παιχνιδι: οι γατες ειναι γερασμενες, οποτε ο οπλισμος τους ειναι μονο γκαζι και σπρινγκ. Οι αρουραιοι εχουν οτηδηποτε. Οι γατες, για να νικησουν πρεπει να βρουν τα δυο πτωματα, ξερουν μονο περιππου το που βρισκονται. Επισης, ξερουν οτι κατα την υποχωρηση καπου κοντα στα πτωματα χαθηκε ενα αεγ και ενα κουτι με χειροβομβιδες που θα βοηθησουν πολυ στην αυθηση της ισχυως πυρως τους. Με το που βρεθουν τα πτωματα οι γατες παιζουν death. Το ρεσπον ειναι των 4 για τοις γατες και του 1 για τους αρουραιους, συν του αξιωματικου.
Δεν μπορεις να σταματισεις την ελευθερια

salamine153

 Operation Qluedo

Το 2010 οι Freedom Fighters, παρα τον επικο αγωνα, δεν καταφεραν να βρουν τα Στοιχεια της Ανκαρια. Το Δεκεμβριο του 2014, οι SAS βρηκαν στα βουνα της Κουλουρης το Στοιχειο του Αερα. Απο αναλυση πληροφοριων προεκυψε οτι και τις δυο φορες ηταν ενας μυστηριος τυπος και προκαλουσε πολυ μεγαλη ζημια καθε φορα, απο κατι υποκλοπες εγινε γνωστο το nickname του - IceTel. Αυτος φανηκε τελευταια στο Χοτελ και υπαρχει υποψια οτι ισως εκει να φρουρει και τα Στοιχεια  Το παιχνιδι: παιζει ολο το χοτελ και οι παικτες πρεπει να βρουν τρια στοιχεια, τοποθετημενα αναλογα με το τι αντιστοιχει στο καθενα. Ο IceTel einai αθανατος για τα ποδια και χερια. το ρεσπον ειναι αναλογως του αριθμου των παικτων
Δεν μπορεις να σταματισεις την ελευθερια